Czym jest

CRM operacyjny jest systemem przeznaczonym dla instytucji finansowych i wspiera proces sprzedaży i obsługi klienta. Umożliwia rejestrację i planowanie kontaktów z klientami, rejestrację danych klienta, obsługę jego wniosków i umów. System jest wyposażony w mechanizm służący do parametryzacji i naliczania prowizji dla doradców. Jego funkcjonalności administracyjne służą do zarządzania użytkownikami i parametrami oferowanych produktów.

CRM operacyjny jest przystosowany do współpracy z systemami zewnętrznymi. Pełni rolę integratora funkcjonalności systemu bankowego, centrali telefonicznej, systemów partnerów biznesowych czy serwisów internetowych przeznaczonych do pozyskiwania klientów. Dostępne funkcjonalności umożliwiają implementację całego procesu sprzedaży i obsługi klienta w ramach jednego systemu.

Korzyści i odbiorcy

Główne korzyści

  • Automatyzacja i zwiększenie wydajności pracy
  • Pełna kontrola nad pracą poszczególnych działów i wynikami sprzedaży
  • Dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb klienta
  • Minimalizacja błędów, dzięki ograniczeniu pracy ręcznej

Potencjalni odbiorcy

CRM operacyjny jest systemem przeznaczonym dla większości instytucji finansowych, w tym:
  • banków,
  • doradców finansowych,
  • towarzystw ubezpieczeniowych.





Firma eo Networks, Premier Partnerem Hitachi Data Systems, wprowadza rozwiązania z rodziny Identity Management