Optymalizacja obsługi zadań serwisowych za pomocą systemu B2B i wymiany danych EDI oraz udostępnienie usługi optymalizacji przydzielania serwisantów do zadań partnerom zagranicznym

O projekcie

Tytuł projektu

Optymalizacja obsługi zadań serwisowych za pomocą systemu B2B i wymiany danych EDI oraz udostępnienie usługi optymalizacji przydzielania serwisantów do zadań partnerom zagranicznym.

Okres realizacji

01-01-2014 do 31-12.2014

Opis projektu 

Celem Projektu jest optymalizacja obsługi zadań serwisowych zalecanych przez Partnerów a realizowanych
za pomocą sieci serwisowych przez Wnioskodawcę oraz  na integracji głównego procesu biznesowego Wnioskodawcy i Partnerów obsług zleceń serwisowych.
Zakres integracji procesów będzie taki sam dla wszystkich partnerów. Integracja będzie zrealizowana w oparciu o system informatyczny B2B, którego wdrożenie będzie stanowiło podstawę prac projektowych.
W wyniku realizacji projektu nastąpi w procesie obsługi zlecenia wyręczenie pracowników pracą systemu B2B.





Firma eo Networks, Premier Partnerem Hitachi Data Systems, wprowadza rozwiązania z rodziny Identity Management